Olen viime aikoina vähän laiskotellut ruuankin suhteen ja sen kyllä huomaa. Olo on ku ilmapallolla ja muutenkin väsähtänyt. Mulla olis tarkotus laittaa tänne tietoa kuidun saannista. Tuntuu että mistään ei löydy sellaista yksinkertasta taulukkoa elintarvikkeiden kuidun määristä. Tarkotus olis tosiaankin kirjottaa muutakin aiheesta mutta kun ei jaksa eikä saa aikaseks. 

Tänään kävin Kruunupuistossa Lihastautiyhdistyksen pikkujouluissa. Syötiin hyvää ruokaa ja oltiin vaan porukalla. Mitään erityistä ohjelmaa siellä ei ollut, mutta itse en sellaista kaivannutkaan. Mun kasvisruokavaliokin oli otettu hyvin huomioon. Jouluruuat on aika lihapitoisia, tai no kinkku ja karjalanpaisti nyt vaan kuuluu jouluruokiin. Salaattipöytäkin oli tosi hyvä. Kaiken kruunasi mukava seura.

Eilen kävin kaupungilla ostelemassa uusia vaatteita. Tarkoitus oli kyllä alunperin vaihtaa pari sopimatonta paitaa toisen kokoiseen, mutta tuli sitten ostettua pari lisääkin. Mä oon kai tullut siihen lopputulokseen, että ulkonäkö ei muuks muutu vaikka olisin kuinka itseeni tyytymätön. Aina voi kuitenkin näyttää astetta paremmalta näteissä vaatteissa.

Toinen rästiprojekti on piparkakkutalon teko. Tänä vuonna mä sain lainaan ihan muotitkin. Eli tänä vuonna tulee aika pieni talo, mutta varmaan yhtä huolella koristeltu kuin ennenkin.