Mä olen tyypilliseen tapaani taas laiskotellut tässä blogin pidossa. Se on varmaan mun pahin synti näissä asioissa. Keskiviikkona pääsin rentoutumaan vyöhyketerapiassa. Kyllähän mä siellä viime perjantainakin kävin, mutta rentoutua en silloin osannut. Olin suunnitellut aikatauluni liian kiireiseksi ja kiire tuppaa menemään ihan kaikkeen toimintaan. Ja olo on sitten levoton. Keskiviikkona oli kuitenkin tarpeeksi aikaa ja sai ihan oikeasti vain olla. Mukavana bonuksena kädet ja jalat tuli lämpimiksi ja hoidon jälkeen jalat ei mene sinisiksi muutamaan päivään. Lihastaudin takia kun varpaitten ja päkiän alue menee päivän mittaan tuolissa istuessa kylmiksi ja sinertäviksi. Muuten en usko vaihtoehtohoitoihin mutta tämä on hyväksi todettu.

Tänään kävin sitten kaupungilla vaateostoksilla ja paljon muutakin mukaan tarttui. Suunnitelmissa oli tehdä joulukortteja tiistaisen akvarellikurssin pohjalta. Kävin siis ostamassa Taide&Kehyksestä riisipaperia. Nyt on kolmea väriä, luonnonvaalea, harmahtava ja vaalean violetti/lila. Lisäksi hommasin kirjakaupasta korttipohjia ja muita tarvikkeita. Myös pari kirjaa lähti mukaan. Pupu tytön juhlakirja ja Raakaruoka aika oli niin kiinnostavia kirjoja että ne oli vaan ostettava. Tietysti tykkäsin siitä yllätyksestä että kirjakaupassa sai alennusta ostoksien ylittäessä 50€. Eiköhän niistä kirjoista tule jotain kokkailtua.

Mulla oli tällä viikolla testeissä jeans.fi verkkokauppa. Löysin nimittäin sieltä kivoja vaatteita. Tilaus tulikin myymälään noudettavaksi melko nopeasti. Vaatteet oli aika kivan näköisiä, katellaan uudestaankin.

Tarkoitus oli laittaa tänne blogiin kokeiltuja kivoja ohjeita vaikka joka kirjoituksessa. Nyt en kuitenkaan ole saanut aikaiseksi juurikaan kokata. Laitan linkit mielenkiintoisille sivuille.

http://www.jeans.fi

http://www.suomalainen.com Täällä kävin. Tosin liikkeessä, nettikauppa on kiva mutta eri juttu.